Окрім зтирання, гальмівна система підвержена ржавінню (особливо при простоях автомобіля на вулиці більш ніж тиждень). Це дуже частий факт при доставці автомобіля із США - коли гальма згнивають під час очікування автомобілем на майданчику аукціону. Тож, окрім допустимої товщини диску варто уважно оглядати його на предмет корозії по внутрішній частині та по вентиляції. Будь яка іржа, або зменшення товщини диску менше мінімальної може погано закінчитись під час екстренного гальмування - від втрати ефективності і збільшенню гальмівного шляху до розриву гальмівного диску або його деформації. Ознаками несправності гальмівної системи, які ви можете відчути і побачити самостійно є: видима іржа на гальмівних дисках, не рівна площина (з бороздами та глибокими подряпинами), вібрація на кермі при гальмуванні (передні гальма) або вібрація на кузов (задні гальма). Ми діагностуємо ходову частину в цілому, тож перевірка гальм входить в цю послугу. Ви легко можете звязатись з нами по червоній кнопці справа, або знизу цієї сторінки;)
Впененість в гальмуванні
Окрім зтирання, гальмівна система підвержена ржавінню (особливо при простоях автомобіля на вулиці більш ніж тиждень). Це дуже частий факт при доставці автомобіля із США - коли гальма згнивають під час очікування автомобілем на майданчику аукціону. Тож, окрім допустимої товщини диску варто уважно оглядати його на предмет корозії по внутрішній частині та по вентиляції. Будь яка іржа, або зменшення товщини диску менше мінімальної може погано закінчитись під час екстренного гальмування - від втрати ефективності і збільшенню гальмівного шляху до розриву гальмівного диску або його деформації. Ознаками несправності гальмівної системи, які ви можете відчути і побачити самостійно є: видима іржа на гальмівних дисках, не рівна площина (з бороздами та глибокими подряпинами), вібрація на кермі при гальмуванні (передні гальма) або вібрація на кузов (задні гальма). Ми діагностуємо ходову частину в цілому, тож перевірка гальм входить в цю послугу. Ви легко можете звязатись з нами по червоній кнопці справа, або знизу цієї сторінки;)
Вартість роботи по заміні дисків і колодок на передній вісі 1600грн, на задній 1800грн. У вартість входить очистка всіх посадочних площин ступиць і скоб супортів, та обробка всіх контактних поверхонь колодок пастою антискрип
При виборі гальм ми завжди керуємось ефективністю компонентів та стараємось купувати деталі виробніків, які постачаються на конвейер - Bremro, TRW, Ate, Textar та Ferodo
При виборі гальм ми завжди керуємось ефективністю компонентів та стараємось купувати деталі виробніків, які постачаються на конвейер - Bremro, TRW, Ate, Textar та Ferodo