Пружина або пневматичний балон є основним амортизаційним елементом в автомобілі. Це відносно прості елементи ходової частини і діагностувати їх не складно. Пружини пофарбовані з заводу, тож якщо фарба відсутня і через неї видно корозію пружини - це сигнал що до їх заміни. Така пружина найближчим часом лопне (зазвичай лопається верхній або нижній виток, так як діаметр пружин там зазвичай менше). Що стосується пневмопідвісок - будь-які потерстості чи тріщини на гумі балону є приводом превентивної заміни пневмобалону, бо найближчим часом він перестане тримати тиск.
Ми діагностуємо ходову частину в цілому, тож перевірка пружин і пневмобалоні входить в цю послугу. Ви легко можете звязатись з нами по червоній кнопці справа, або знизу цієї сторінки;)
Прогнозована поведінка на нерівностях
Пружина або пневматичний балон є основним амортизаційним елементом в автомобілі. Це відносно прості елементи ходової частини і діагностувати їх не складно. Пружини пофарбовані з заводу, тож якщо фарба відсутня і через неї видно корозію пружини - це сигнал що до їх заміни. Така пружина найближчим часом лопне (зазвичай лопається верхній або нижній виток, так як діаметр пружин там зазвичай менше). Що стосується пневмопідвісок - будь-які потерстості чи тріщини на гумі балону є приводом превентивної заміни пневмобалону, бо найближчим часом він перестане тримати тиск.
Ми діагностуємо ходову частину в цілому, тож перевірка пружин і пневмобалоні входить в цю послугу. Ви легко можете звязатись з нами по червоній кнопці справа, або знизу цієї сторінки;)
Вартість роботи по заміні пружин чи пневмобалоні розраховується під кожний автомобіль окремо, але в середньому становить 2000грн за передні та 1800грн за задні.
При виборі пружин або пневмобалонів із афтермаркет виробників ми завжди радимо те, що поставляється на конвейер автовиробнику. Для німецьких авто це Sachs або Bilstein
При виборі пружин або пневмобалонів із афтермаркет виробників ми завжди радимо те, що поставляється на конвейер автовиробнику. Для німецьких авто це Sachs або Bilstein