Встановлення спортивних сидінь та ременів безпеки

По додатку J
Safety First
У багатьох навіть аматорських серіях не допускаються автомобілі із стандартними 3-х точечними ременями безпеки і стоковими сидіннями, тільки з спортивними. Це - необхідний мінімум як для стабільності в керуванні (коли в поворотах водій зафіксований, а не переміщається по сидінню), а як максимум - по збереженню здоровя та життя при зіткненні.
Ми встановлюємо ковші та ремені виключно по додатку J FIA, не просто щоб машина проходила по регламенту під будь які змагання, а і для впевненості що з водієм все буде ок в будь якій ситуації, навіть коли все пішло взагалі не по плану
Safety First
У багатьох навіть аматорських серіях не допускаються автомобілі із стандартними 3-х точечними ременями безпеки і стоковими сидіннями, тільки з спортивними. Це - необхідний мінімум як для стабільності в керуванні (коли в поворотах водій зафіксований, а не переміщається по сидінню), а як максимум - по збереженню здоровя та життя при зіткненні.
Ми встановлюємо ковші та ремені виключно по додатку J FIA, не просто щоб машина проходила по регламенту під будь які змагання, а і для впевненості що з водієм все буде ок в будь якій ситуації, навіть коли все пішло взагалі не по плану
Вартість роботи по встановленню одного ковша з комплектним салоном 200$, з голим салоном 100$
Зверніть увагу, що при встановленні ковшів до кузова авто приварюються крепіжні пластини для поперечин кріплення сидіння! В 90% випадків додатково вирізається ковралін
Зверніть увагу, що при встановленні ковшів до кузова авто приварюються крепіжні пластини для поперечин кріплення сидіння! В 90% випадків додатково вирізається ковралін