Одна з найперших модифікацій при підготовці автомобіля до дріфту\кільцевих перегонів - заміна стандартної підвіски на більш жорстку, нижчу та швидшу. Койловери чудово вирішують це питання та мають широкий діапазон налаштувань - від висоти до жорсткості. Тюн важелі в парі з сошками, які конструктивно виконані без використання гумових сайлентблоків допомогають звести до нуля люфти і збільшити виворот. Тюн важелі завжди мають більше регулювань ніж стандартні, або просто довші для того, щоб зробити ширину колії більшою.
Чудова керованість в будь-якому куті
Одна з найперших модифікацій при підготовці автомобіля до дріфту\кільцевих перегонів - заміна стандартної підвіски на більш жорстку, нижчу та швидшу. Койловери чудово вирішують це питання та мають широкий діапазон налаштувань - від висоти до жорсткості. Тюн важелі в парі з сошками, які конструктивно виконані без використання гумових сайлентблоків допомогають звести до нуля люфти і збільшити виворот. Тюн важелі завжди мають більше регулювань ніж стандартні, або просто довші для того, щоб зробити ширину колії більшою.
Вартість встановлення койловерів починається з 4000грн без налаштувань
При виборі деталей для допрацювань підвіски\виворота ми завжди надаємо перевагу брендовим деталям які мають прораховану геометрію і лінійні налаштування
При виборі деталей для допрацювань підвіски\виворота ми завжди надаємо перевагу брендовим деталям які мають прораховану геометрію і лінійні налаштування