Заміна мастила в трансмісії

Коробка передач, редуктори, роздавальна коробка
Запорука довгого життя трансмісії
Виробники запевняють, що масло в трансмісії не потребує заміни і залите на весь строк експлуатації. І це дійсно так протягом гарантійного терміну (зазвичай це 3 роки і 60тис км). Якщо ви власник нової машини із салону і плануєте її продати через 3 роки - сміливо закривайте сторінку. Але якщо ви купили автомобіль на вторичному ринку, або купили його новим та не плануєте через 60тис пробігу його продавати - інформація для вас. Сучасні АКПП мають великий запас міцності, але все ж працюють завдяки створенню тиску, що передбачає велику кількість трущихся деталей. Ці деталі утворюють мікростружку, яка збільшує густоту масла АКПП і при змащуванні виступає як фрікціонний матеріал збільшуючи зазори між деталями. В довгостроковій перспективі це або ремонт, або заміна коробки, а симптомами можуть бути - смикання при увімкненні D або R, смикання між передачами (особливо часто 1,2,3 передачі), несвоєчасне перемикання і тд. Тож ми радимо замінювати масло в АКПП, редукторах та роздавальній коробці раз в 60тис км, щоб оновлювати масло та позбавлятись мілкодисперсної стружки.
Якщо вам потрібна часткова заміна масла АКПП в Києві, на Оболоні - звязатись з нами можливо через червону кнопку зправа;)
Запорука довгого життя трансмісії
Виробники запевняють, що масло в трансмісії не потребує заміни і залите на весь строк експлуатації. І це дійсно так протягом гарантійного терміну (зазвичай це 3 роки і 60тис км). Якщо ви власник нової машини із салону і плануєте її продати через 3 роки - сміливо закривайте сторінку. Але якщо ви купили автомобіль на вторичному ринку, або купили його новим та не плануєте через 60тис пробігу його продавати - інформація для вас. Сучасні АКПП мають великий запас міцності, але все ж працюють завдяки створенню тиску, що значить велику кількість трущихся деталей. Ці деталі утворюють мікростружку, яка збільшує густоту масла АКПП і при змащуванні виступає як фрікіонний матеріал збільшуючи зазори між деталями. В довгостроковій перспективі це або ремонт, або заміна коробки, а симптомами можуть бути - смикання при увімкненні D або R, смикання між передачами (особливо часто 1,2,3 передачі), несвоєчасне перемикання і тд. Тож ми радимо замінювати масло в АКПП, редукторах та роздавальній коробці раз в 60тис км, щоб оновлювати масло та позбавлятись мілкодисперсної стружки.
Якщо вам потрібна часткова заміна масла АКПП в Києві, на Оболоні - звязатись з нами можливо через червону кнопку зправа;)
Вартість роботи по заміні масла АКПП яке передбачає знімання піддону коробки коштує в нас 1500грн. Масло, піддон та ущільнення АКПП підбираємо по вінкоду вашого авто. Надаємо перевагу оригінальному маслу від виробника саме вашої АКПП. Вартість заміни масла в роздавальній коробці від 700грн, заміна масла в редукторах від 700грн.
Заміну масла в АКПП\МКПП, редукторах, роздавальній коробці, муфтах повного приводу рекомендуємо робити раз в 60тис км якщо авто експлуатується в звичайних умовах
Заміну масла в АКПП\МКПП, редукторах, роздавальній коробці, муфтах повного приводу рекомендуємо робити раз в 60тис км якщо авто експлуатується в звичайних умовах